Cum dejucam traficul din Montreal?

0
1257

trafficMai multi ziaristi, membri ai echipelor ce prezinta traficul la orele de varf la diverse posturi de televiziune sau radio, au raspuns la cateva intrebari legate de trafic si au oferit trucuri folositoare celor ce in fiecare zi se straduie sa invinga fluxul auto pentru a intra sau iesi din Montreal.

Iata intrebarile si raspunsurile oferite de participanti:

1. Care este cea mai nerecomandata optiune in ceea ce priveste podurile de legatura dinspre South Shore (Rive Sud) la orele de varf?

Raspunsurile au fost asemanatoare, 5 din cei 6 specialisti spunand ca este de evitat podul Champlain dimineata, iar seara tunelul Louis-Hippolyte-La Fontaine. Unul singur a spus ca podul Mercier este cel ce trebuie evitat dimineata, insa in ceea ce priveste traficul de seara a fost de acord cu ceilalti 5.

2. Care sunt optiunile recomandate in ceea ce priveste accesul dinspre South Shore (Rive Sud)?

Podul Victoria pare a fi raspunsul favorit al celor 6. Au existat chiar si cateva alternative oferite, cum ar fi sugestia ca tunelul Louis-Hippolyte-La Fontaine fiind primul care se blocheaza dimineata, este in acelasi timp tot primul care se elibereaza sau ca podul Jacques-Cartier este un pic mai lejer fata de Champlain.

3. Care este cea mai nerecomandata optiune in ceea ce priveste podurile de legatura dinspre North Shore (Rive Nord) la orele de varf?

5 din 6 au raspuns la fel, podul GΓ©dΓ©on-Ouimet de pe autostrada 15, cel ce leaga Blainville de laval, peste Riviere des Mille-Illes. Unul singur a considerat ca cea mai rea solutie pentru partea de nord a orasului ar fi autostrada 13 si podul Charles-De Gaulle de pe autostrada 40 (cel ce leaga repentigny de estul orasului).

4. Care sunt optiunile recomandate in ceea ce priveste accesul dinspre North Shore (Rive Nord)?

O intrebare cu multiple raspunsuri. Au fost alese podul Lachapelle (in special seara), podul de pe 25 (cel cu plata) sau podurile de la Pie IX sau Papineau. Ceea ce inseamna (tragem noi conlcuzia) ca specialistii chestionati ori nu au solutii ori exista multe sanse sa prindeti un pod mai liber la un moment dat. Un lucru este sigur insa, nici autostrada 15 si nici 13 nu s-au regasit in recomandarile lor.

5. In ultimii 5 ani, in ce zone s-a degradat cel mai mult circulatia?

Din nou egalitate, podurile Charles-De Gaulle si Champlain au fost alese cate de doi din cei intrebati, fiind urmate de Mercier, Jacques-Cartier, GΓ©dΓ©on-Ouimet.

6. Ce pod incercati din toate puterile sa evitati?

O intrebare unde raspunsul dominant a fost Champlain. Ok, trebuie sa recunoastem ca si Mercier a fost citat de doua ori ba chiar si echangeur-ul Tourcot.

7. Un secret ce merita dezvaluit automobilistilor ce incearca sa evite traficul.

Optiunile sunt mai multe aici, probabil determinate fiind si de experienta ca sofer a fiecaruia dintre cei intrebati. Una dintre solutii ar fi sa se aleaga Autostrada 132 dimineata pentru accesul la Champlain, in felul acesta salvandu-se cateva minute bune de trafic. Alta solutie pentru evitat traficul ar fi podul Lachapelle pentru cei ce vin in Montreal dinspre Rive Nord sau podul Victoria pentru cei ce vin dinspre Rive Sud. Bineinteles, cea mai buna solutie, insa nu neaparat cea mai la indemana ar fi sa se incerce decalarea orelor de tranzit, in asa fel incat orele de varf sa fie evitate.

8. Intrebarea pe care o asteptam cu totii este cea in care cei chestionati sunt rugati sa sugereze din ce directie traficul este mai greu catre Montreal, dinspre Rive Sud sau Rive Nord.

Cu toate ca ne asteptam ca Rive Sud, cu aproape toate podurile in reparatie, sa fie alegerea tuturor, ne-am inselat. Raspunsurile au fost de 5 la 1 in defavoarea celor ce locuiesc in Rive Nord.

Articolul integral il puteti gasi in Journal de Montreal.

Distribuie:

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY